Cancelaria Băncii Naționale a României
Serviciul Administrare sisteme informatice speciale și protecția datelor cu caracter personal
Termenul limită pentru primirea aplicaţiilor: 24 mai 2023
Informații generale
Durata contractului: nedeterminată
Localitatea unde se desfășoară activitatea: București
Responsabilitățile postului:
- asigură suportul juridic de specialitate în domeniul prelucrării și protecției datelor cu caracter personal;
- contribuie la gestionarea, în mod centralizat la nivelul Băncii Naționale a României, a activităților care vizează primirea, evidența și transmiterea răspunsurilor la solicitările aferente prelucrării datelor cu caracter personal în conformitate cu cerințele RGPD;
- analizează și verifică, înainte de publicarea pe platforma/website-ul Băncii Naționale a României, materialele sau documentațiile care privesc datele cu caracter personal elaborate sau modificate de structurile organizatorice transmise spre avizare RPD din BNR;
- evaluează îndeplinirea condițiilor prevăzute de legislația în domeniu referitoare la modalitatea de comunicare a datelor cu caracter personal către alte autorități relevante din țară sau străinătate în contextul desfășurării activităților atribuite serviciului;
- cooperează cu departamentele de specialitate din Banca Centrală Europeană, din instituțiile naționale și din alte state membre ale Uniunii Europene pe probleme de interes comun aflate în sfera de activitate a serviciului
- participă la analizarea și elaborarea proiectelor de regulamente, norme și/sau proceduri interne aferente prelucrării și protecției datelor cu caracter personal și a altor activități realizate la nivelul BNR, și, după caz, formulează observații pe probleme specifice activității serviciului
Studii, experiență profesională și competențe:
Condiții obligatorii:
- studii superioare absolvite cu examen de licență în domeniul științelor juridice;
- experiență profesională de minimum 1 an pe posturi cu studii superioare în domeniul juridic, dovedită cu documente;
- cunoștințe de limba engleză – nivel mediu;
- cunoștințe IT – operare suita de programe MS Office (cel puțin Word, Excel, Outlook).
Constituie avantaj:
- studii de master absolvite cu disertație în domeniul științelor juridice;
- certificări în domeniul protecției datelor cu caracter personal.
Competenţe comportamentale:
- orientare către performanţă;
- comunicare eficientă;
- cooperare;
- integritate organizaţională;
- managementul relațiilor strategice.
Pachetul de beneficii
Financiar
Componentă variabilă din care pot face parte:
- prime anuale în cuantum de maximum 2,6 salarii
- participare la profit (în funcție de rezultatele băncii)
- bonus anual de performanță (în funcție de rezultatele evaluării)
- avantaje financiare acordate salariaților pentru diverse evenimente (pentru copiii minori cu ocazia Zilei Internaționale a Copilului și a Crăciunului, pentru nașterea fiecărui copil etc.)
- abonament de servicii medicale
Timp liber
- 25 de zile de concediu de odihnă
- 1-3 zile de concediu suplimentar, în funcție de vechimea în Banca Națională a României
- zile libere plătite în cazul unor evenimente personale
- facilități de recreere în BNR sau în cadrul altor bănci centrale din UE, în baza acordurilor de colaborare
Dezvoltare
- programe de perfecționare profesională în țară sau străinătate
- mobilitate internă funcțională sau geografică în cadrul diferitelor structuri organizatorice ale BNR, precum și posibilitatea de a aplica la posturi în cadrul SEBC sau al altor instituții internaționale (EBA, SRB, IMF etc.)
- posibilitatea decontării cheltuielilor ocazionate de obținerea și menținerea certificărilor naționale/internaționale sau a taxelor anuale de membru în funcție de specificul activității
- posibilitatea participării la grupuri de lucru internaționale/ comitete în cadrul SEBC, EBA, SRB
- acces la Biblioteca BNR
Condiții de lucru
- program de lucru flexibil
- maximum 5 zile de telemuncă pe lună (în funcție de eligibilitate)
Modalitatea de aplicare
Până cel târziu în data de 24 mai 2023, transmiteți pe adresa de e-mail Cariere[at]bnro.ro, următoarele documente:
- Formularul de aplicare
- Curriculum Vitae - model european
- Copia actului de identitate.
Primirea aplicației vă va fi confirmată printr-o notificare automată transmisă de pe adresa Cariere[at]bnro.ro. Dacă nu ați primit notificarea, vă rugăm să verificați dacă mesajul respectă Regulile de transmitere a documentelor. Primirea notificării nu implică automat înscrierea la procesul de recrutare.
Atenție !
- Transmiteți mesajul de pe adresa dumneavoastră de e-mail, cea declarată în Formularul de aplicare. Aceasta va fi utilizată pe tot parcursul procesului de recrutare.
- Documentele transmise nu vor fi parolate.
- Mărimea e-mail-ului nu trebuie să depășească 15 MB.
Documentele primite vor fi analizate din perspectiva îndeplinirii condițiilor obligatorii referitoare la experiența profesională și studiile solicitate pentru post, precum și a respectării Criteriilor generale de acceptare a unei candidaturi. În maximum 2 zile lucrătoare după termenul limită de aplicare, veți fi informat prin e-mail, cu privire la admiterea sau respingerea aplicației.
Niciun aplicant nu poate participa în acelaşi timp la 2 sau mai multe procese de recrutare organizate de BNR.
Etape de selecție
Proba scrisă este evaluată cu notă până la 10, nota minimă de promovare fiind 7.
Interviurile și testarea practică sunt evaluate cu calificativul admis/ respins.
Participarea la probele menționate mai sus este condiționată de promovarea probei anterioare.
Testarea scrisă va avea loc în data de 8 iunie 2023. Detalii referitoare la locul de desfășurare vă vor fi transmise prin e-mail. Data susținerii testării scrise poate fi modificată în cazul în care se prelungește perioada de înscriere. Prelungirea poate interveni atunci când numărul candidaților este mai mic sau egal cu 3.
Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, pe adresa Cariere[at]bnro.ro.